Thursday, May 19, 2011

Awan Biru & Rasulullah SAW




Dunia hari ini baru mengenal dan mencipta teknologi untuk terbang diudara, naik ke angkasa. Tetapi Rasulullah SAW telah terlebih dahulu menjejakkan kaki di tempat yang paling tinggi ketika mana masih belum ada teknologi.

Ternyata, teknologi dan zaman Rasulullah SAW lebih maju dan hebat, hingga tidak terjangkau oleh aqal fikiran manusia ketika itu, sehinggalah ia terbukti kini namun masih belum berjaya menandingi kehebatan kenderaan Rasulullah SAW.. Allohumma solli ala muhammad.

~ 2 comments: ~

Faaein Talip Roy says:
at: May 19, 2011 at 5:16 PM said...

nice sharing.. memang tak akan mampu ditandingin oleh manusia2 yang lain..

aminmenulis says:
at: May 19, 2011 at 11:15 PM said...

Alhamdulillah, sekadar perkongsian hari jumaat. hehe..

+

Blogger templates

Total Pageviews

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Labels

Blogroll

About